Ουφ!!!
Τι μαγειρεύουμε πάλι σήμερα στο παιδάκι μας για να μην μας το φέρει καπέλο απ'την βαρεμάρα?
Τι σνακ δίνουμε στο βλαστάρι μας για να μην ροκανίζει συνέχεια μπισκότα?
Τι φρουτάκια υπάρχουν εκτός από μήλο-μπανάνα-αχλάδι?
Αν δεν θέλουμε να δώσουμε κρέμα του εμπορίου για απογευματινό?
Αν δεν τρώμε κρέας?
Βοηθάτε γιατί χανόμαστε!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 Φεβ 2012

Το μιλφέιγ της γιαγιάς Αργυρως , από την Ρένα.


Μου το εφτιαχνε ετσι η γιαγια μου η αργυρω και σαν παιδι τρελλαινομουν!!!!
  • 3 σακουλάκια κρεμα αραβοσιτου γιωτης (αυτη που την βραζουμε)
  • 2-3 πακετα cream crackers (προτιμω τα ολικης)
  • κανελα κατα προτιμηση! 
Φτιαχνουμε την κρεμα γιωτης ακολουθωντας τις οδηγίες στα φακελακια. Εγω βαζω λιγοτερη ζαχαρη (πχ λεει 5-6 κοφτες κουταλιες της σουπας ανα φακελο εγω βαζω 4 μαυρη ζαχαρη  ή 2 μελι).
 Στρωνουμε ενα τετραγωνο βαθυ ταψακι η πυρεξ με μια στρωση μπισκοτα και πασπαλιζουμε με κανελα (αν θελει καποιος μπορει να ριξει και λιγο λικερ να βραχουν τα μπισκοτα αλλά εγω επειδη θα δωσω στον Δημητρη το απογευμα δεν εβαλα).
 Μολις ετοιμαστει η κρεμα ριχνω την μιση ποσοτητα πανω στα μπισκοτα και την απλώνω ομοιομορφα. Συνεχίζω με άλλη μια στρωση μπισκοτα και πασπαλιζω παλι με λίγη κανελα. Ριχνω την υπολοιπη κρεμα και την απλώνω παλι ομοιομορφα.
 Τελειωνω τρίβοντας απο πανω 2-3 cream crackers και λίγη κανελα. Το αφηνω να κρυωσει στον παγκο και μετα το βαζω στο ψυγειο. Διατηρηται 3-4 μερες.... Σλουρπ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου